2013/11/19

Drömmer vidare



Halloj!
Har inte bakat något varken måndag eller i dag (lögn, bakade bröd i går, men det vart skit ;)). Därför får ni även hålla till godo med nytt recept. Men det kommer ett i morgon!

Tänkte istället berätta lite om boken. Arbetsnamnet är "Alla jävla män". Tänk er lite How I Met Your Mother, fast istället min väg till den rätta. Många (nästan alla) av händelserna är baserade på sånt som faktiskt hänt! Så det kan bli spännande.
Dom som har provläst den tycker dock jag är för "pryd" och inte beskriver vissa intima scener tillräckligt bra. Sjukt svårt tycker jag, så jag bestämde mig för att hämta inspiration från den bästsäljande, väldigt detaljerade "50 shades of Grey"!
Oh oj. Sååå snuskigt kommer det inte bli i min bok kan jag säga. Satt ju och var alldeles generad på jobbet. Lyssnar på den i ljudbok samtidigt som jag jobbar. Men inspirerad, det blev jag ;)

Och med det avslutar vi och drömmer om att Sverige slår Portugal och tar sig till VM! Och att Ronaldo tar av sig tröjan ;)

Inga kommentarer: