2014/11/05

En ny resa!

Såg någon på instagram som döpt sin Itrim-resa till "från padda till prinsessa". Inte dumt tänker jag, lite så jag själv känner faktiskt. Så nu startar jag upp bloggen igen inför min nya resa. Känns alltid skönt att skriva av sig, mest för min egen skull, men vill ni läsa och följa med så är ni välkomna att göra så.
Jag går in i det här nu med målet att gå ner 30 kilo. Och det ska jag bara lyckas med. Så är det. 
Förra gången jag körde så gick det superbra, lyckades gå ner 15 kilo. Tyvärr hände det något väldigt tragiskt i vår familj så jag ramlade ur och nu fyra år senare väger jag in på exakt samma vikt som förra gången jag vägde in mig. Skit också. MEN därför är jag väldigt revanschsugen spm ni kanske förstår och jag har ju en 30-års fest att se fram emot att få vara jävligt snygg på! :D
I går kväll när jag skulle sova fick jag lite panik och kände " FAN JAG ÄR INTE REDO!" Men det är jag ju. Det är jag och nu kör jag. Höll på att kräkas upp frukosten för det var så äckligt med konsistensen och bismaken, men fick ner det. Nu äter jag lunch och har försökt dölja bismaken med diverse saker som inte adderar kalorier. Typ salt och vitlök. Smakar ok, men ingen höjdare. Det kan man ju å andra sidan inte räkna med heller ;)
Aja. Nu kör vi!




Inga kommentarer: